Emisja CO2 122 g/km
Liczba podstron: 2.
Liczba samochodów na tej podstronie: 25 - 40.
Typ samochodu: PEUGEOT W*****
Wariant samochodu: PEUGEOT WA8HZ*
Wersja samochodu: PEUGEOT WA8HZC
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT W*****
Wariant samochodu: PEUGEOT WA9HX*
Wersja samochodu: PEUGEOT WA9HXC
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT W*****
Wariant samochodu: PEUGEOT WC8HZ*
Wersja samochodu: PEUGEOT WC8HZC
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT W*****
Wariant samochodu: PEUGEOT WC9HX*
Wersja samochodu: PEUGEOT WC9HXC
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT W*****
Wariant samochodu: PEUGEOT WE9HX*
Wersja samochodu: PEUGEOT WE9HXC/1
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT 4*****
Wariant samochodu: PEUGEOT 4CRHE*
Wersja samochodu: PEUGEOT 4CRHE8/1
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT 4*****
Wariant samochodu: PEUGEOT 4CRHF*
Wersja samochodu: PEUGEOT 4CRHF8
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT 4*****
Wariant samochodu: PEUGEOT 0E5FV*
Wersja samochodu: PEUGEOT 0E5FV8
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT 4*****
Wariant samochodu: PEUGEOT 0E5FV*
Wersja samochodu: PEUGEOT 0E5FV8/1
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT 4*****
Wariant samochodu: PEUGEOT 0E5FV*
Wersja samochodu: PEUGEOT 0E5FVA/1
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: PEUGEOT 4*****
Wariant samochodu: PEUGEOT 0E5FW*
Wersja samochodu: PEUGEOT 0E5FW0
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: SUZUKI GF
Wariant samochodu: SUZUKI C31S
Wersja samochodu: SUZUKI 4AT
5.2 l/100km (benzyna)
Typ samochodu: TOYOTA E15ES(a)
Wariant samochodu: TOYOTA NDE150(E)
Wersja samochodu: TOYOTA NDE150L-DEFDYW(1C)
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: TOYOTA E15ES(a)
Wariant samochodu: TOYOTA NDE150(E)
Wersja samochodu: TOYOTA NDE150L-DEFNYW(1C)
4.6 l/100km (diesel)
Typ samochodu: VOLKSWAGEN 6R
Wariant samochodu: VOLKSWAGEN ABCAYB
Wersja samochodu: VOLKSWAGEN FD7FD7AM007RLCVR07MG
4.7 l/100km (diesel)
Typ samochodu: VOLKSWAGEN 6R
Wariant samochodu: VOLKSWAGEN ABCAYB
Wersja samochodu: VOLKSWAGEN FD7FD7AM007RLCVR07MQ
4.7 l/100km (diesel)
prev | 1 | [2]